Bli medlem i Norrby Idrottsförening
BLI MEDLEM

Välkommen till Norrby Idrottsförening!
Första förlusten under 2024: "Saknar skärpan"
2024-04-15 09:43, A-laget

En stark start och ledning lovade gott - men det räckte inte till några poäng. Gästande Ariana vann till slut med uddamålet.

Inför match: Norrby IF – Ariana FC
2024-04-13 16:12, A-laget

Fyra poäng på de två inledande matcherna. Nu väntar en ny hemmamatch där Norrby tar emot det tippade topplaget Ariana.

– Det blir en möte mellan två lag som vill få fart i matcherna så jag förväntar mig en händelserik drabbning, säger Marcus Översjö.

Filip Gustafsson är tillbaka i Norrby
2024-04-13 13:31, A-laget

Under sommaren i fjol anslöt mittfältaren Filip Gustafsson från GAIS på ett samarbetsavtal. Nu har Norrby kommit överens med GAIS om ett nytt samarbetsavtal som innebär att 22-åringen även kan representera GAIS parallellt.

Akademi
Varmt välkomna till Norrby IF Summer Camp 2024
2024-04-11 09:09, Akademi

I augusti är det dags för den femte upplagan av vårt populära Summer Camp.
I år riktar vi oss till pojkar födda 2012-2014 och flickor födda 2011-2014.
Det blir en vecka fylld av fotbollsglädje där barnen bland annat kommer att ledas av våra elittränare. Begränsat antal platser – först till kvarn!

Norrby ordnade poäng på stopptid: "Vi är riktigt starka"
2024-04-06 16:41, A-laget
Max Andersson jublar efter kvitteringen i den 99:e matchminuten. Foto: Mikael Falk.

När klockan gick över 90 minuter hade Norrby tio man på plan och ett 0-1-underläge. Men efter en stark forcering kunder Max Andersson kvittera i den nionde övertidsminuten och ordna en poäng i hemmapremiären.

BLI MEDLEM
Certiferad akademi